Afrika eerste 2 dagen! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu Afrika eerste 2 dagen! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

Afrika eerste 2 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

29 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Na maanden wachten was het dan eindelijk zo ver.. ben aangekomen in Afrika en dit is me tweede dag

eerste dag natuurlijk de nieuwe vrijwilligers gezien veel kende ik al van facebook dus het was mega leuk om ze nu in het echt te zien!!
daarna beetje rondgelopen rondleiding gedaan en al met de cheetahs geaaid dat was echt een hele ervaring!!

de tweede dag was ook erg leuk in de ochtend bezig geweest in de voerkeuken en we kregen te zien waar het een moest,, smiddags werden we weer rondgeleid en voorgesteld aan iedereen en smiddags samen met angelique de grote vissenbak schoongemaakt,, echt ga je daar een bak in met al die vissen in kleding van hier zijn ze eerst de gewichten vergeten ja dan is het best heftig zwaar maar het was wel erg leuk!

morgen weer een dag ben benieuwd!@