Alweer 3 weken in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu Alweer 3 weken in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weken in Afrika

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Wat gaat de tijd toch snel,,!
Ik ben nu gewoon alweer 3 weken in Afrika,,!
We hebben nu dus onze stage papieren gekregen, en we zijn in 2 groepen verdeeld, ik zit samen met Angelique bij de Curators...

Wij moeten in de ochtend met een checklist rondlopen om te kijken of de dieren in orde zijn, of het verblijf er goed uit ziet en of de taken en ( dingen wel goed gedaan worden...

Ook mogen wij dieren trainen, zo mogen wij met Jolie ( een baby lemur ) lopen en moeten we haar leren dat ze gewoon moet lopen en dat ze niet mag bijten dat is echt geweldig!

Ook hebben we natuurlijk huiswerk vanuit hun, we hebben een reptielen toets( theorie en praktijk ) en toets over de katten etc...

Theorie van de reptielen hadden we al gedaan en we hebben deze week nog onze praktijk ( als we daar aan toe komen en de tijd hebben )

Voor de rest moeten we natuurlijk ook nog een optimalisatie plan maken en nog andere verslagen dus we zijn nog druk genoeg haha!

Voor de rest vermaak ik me prima hier en het weer is nog heerlijk! Nu ook een heerlijke warme dag gehad op me verjaardag! :D

Nou ik hou jullie op de hoogte!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3328

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: