2 maand afrika,! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu 2 maand afrika,! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

2 maand afrika,!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

28 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Ik zit nu bijna 2 maand in Afrika en het is bijna tijd om van plaats te veranderen.

Jammer genoeg want ik vond het geweldig op de plaats waar ik nu zit. Genoeg werk te doen, geweldige mensen, genoeg tijd voor je huiswerk en ik voelde me er gewoon fijn.

Dinsdag is dan onze eerste dag op CPF bij de katten, ( waar we eigenlijk niet zo veel zin in hebben omdat de meeste mensen daar gewoon de hele dag lui om hun kont zitten, maar wij verzinnen wel wat om te doen )

Gelukkig dit weekend lekker 4 dagen vrij!! HEERLIJK alleen natuurlijk wel genoeg te doen voor school want we moeten echt zoveel maken

- fokplan
- dierenparken 2 opdrachten
- optimalisatie

genoeg genoeg genoeg en alles moet in hardcopy worden uitgeprint dus me ouders worden ook nog aan het werk gezet( SORRY )

Maja tot nu toe vermaak ik me nog prima hier en vindt ik dat de tijd echt snel gaat! ik houd jullie op de hoogte!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3342

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: