tweede weekje CPF - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu tweede weekje CPF - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

tweede weekje CPF

Blijf op de hoogte en volg Danielle

08 April 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Heej Heej,,

Weer een kleine update,
Ik ben nu me tweede weekje CPF in gegaan en ik kan zeggen ik verveel me dood daar, er valt niet veel te doen, we mogen het voer klaar maken voor de dieren maar dat is 10/15 min werk, schoonmaken smorgens nou dat is ook nog niet eens zoveel werk en dan heb je eigenlijk al niet veel meer te doen,

Als er encountersn zijn mag je soms mee om foto's te maken dat is soms dan nog wel leuk , want ja zo mega moeilijk is het niet om foto's te maken.

Naja heb me tijd vandaag opgevuld met blaadjes vol schrijven met wat ik nog moet doen, waar ik aan moet denken bij alle verslagen en wat er nog in moet wat er nog veranderd moet worden etc etc, dus daar heb ik de tijd maar mee gevuld..

Vandaag wel een cheetah encounter gedaan met de mannetjes cheetahs dat was wel leuk, morgen de tijger welpjes doen want daar was vandaag jammer genoeg geen tijd meer voor maar morgen wel!

Morgen weer een nieuw dagje CPF en ben benieuwd wat de dag ons dan weer brengt ik hou jullie op de hoogte

Jammer genoeg veranderd het weer hier, het wordt WINTER,, ja jammer genoeg wel haha

Xxx Danielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3336

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: