Olifant voeren again & Game Drive - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu Olifant voeren again & Game Drive - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

Olifant voeren again & Game Drive

Blijf op de hoogte en volg Danielle

13 April 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Heej Heej mensen,,!

Vandaag was het echt een H-E-E-R-L-I-J-K dagje,
Eerst lekker uit kunnen slapen ( waar ik eigenlijk wel aan toe was, want ik was best moe )...
Daarna heerlijk met me laptopje in de zon gelegen,, Il Divo erbij op, daarna me e-reader erbij dus kon lekker lezen,, me fles water naast me en heb gewoon heerlijk 3 uur in de zon zitten lezen,, hmm dat was echt genieten..

Daarna ging ik met 3 andere vrijwilligers( Eva, Luciana & Elanora ) naar buffelsdrift om nog een keer olifant voeren te doen en gamedrive te doen ( dat had ik nog niet gedaan)

Het was echt geweldig, veel dieren gezien,, ( ook de witte neushoorn die je niet vaak daar te zien krijgt omdat ze zich bijna altijd schuil houd maar WIJ hebben hem gezien) en gewoon erg veel gelachen en lol gehad!

Het was dus echt een zeer geslaagd dagje geweest en heb er erg van genoten,, de zonsondergang gezien tijdens de gamedrive dus dat was echt een pluspunt

Dus kort gezegd, het was weer een geweldig en geslaagde dag geweest vandaag!! =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3332

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: