Croc Dive - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu Croc Dive - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Danielle - WaarBenJij.nu

Croc Dive

Blijf op de hoogte en volg Danielle

15 April 2013 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Heej Heej iedereen,,!

Vandaag was wel een redelijk leuk dagje, vanmorgen eerst een meeting gehad,, geweldig, daarna iets uitgeprint voor school om te laten lezen en daarna eigenlijk niet zo heel veel gedaan bij CPF,

Na de lunch hebben we EINDELIJK onze croc dive gedaan. Eerst omgekleed en toen zijn we de kooi in gegaan haha :P,, toen me voeten het water aanraakte dacht ik echt 'WTF' dat water is echt koud en ja hoor daar ging die kooi steeds verder en verder het water in man dat water was echt koud.. Maar het was wel een geweldige ervaring om dat te doen en de krokodillen zien er echt mega anders uit als je ze van zo dichtbij mee maakt, maar het was wel geweldig!,, ik heb het gedaan en als het warm was had ik het nog wel keer gedaan maar het water is me echt veels te koud haha...morgen even wat dingen regelen,,

Jullie horen nog van me!

Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3333

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: