Nog maar minder dan 4 weekjes - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Nog maar minder dan 4 weekjes - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Nog maar minder dan 4 weekjes

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 December 2012 | Nederland, Almelo

De reis naar Afrika begint steeds dichter bij te komen! Over minder dan 4 weken stap ik in het vliegtuig op weg naar Afrika om een avontuur te maken. Ik heb er ontzettend veel zin in.

De meeste dingen zijn geregeld, Muggenspul, koffers, tassen, camera's.

Alleen nog dat klote visum ik wordt er niet goed van. Waarom moet die KLOTE ambassade elke keer weer dingen veranderen,, ok ook al doen ze dat laat ze het dan ff op die klote site van ze zetten ik woon niet echt dicht naast Den Haag ofzo dus hoop dat als ik voor de 4e keer er heen ga dat het dan WEL LUKT.

Voor de rest moet ik alleen nog wat kleding halen en wat kleine spulletjes.

Het komt ngo wel steeds dichterbij en ik heb er ook echt steeds meer zin in maar vindt het natuurlijk ook wel spannend als ik al wat foto's zie van andere vrijwilligers daar krijg ik er wel steeds meer zin in!

I can't wait,, Africa here i come! Wahahaha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3345

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: