Visum Goedgekeurd!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Visum Goedgekeurd!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Visum Goedgekeurd!!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Januari 2013 | Nederland, Almelo

Vandaag voor de 4e keer gewoon naar Den Haag geweest voor het visum!

- toen was de vroeg van stage bedrijf niet goed
- toen was dat niet goed
- toen moest ik ff € 750,- borg neer leggen & een brief van dat ik in die periode verzekerd ben

Mat wat een gedoe.. daar heen vandaag ging die mega lang alles lezen,, me brief van de bank naast zich neer leggen ik dacht echt ohnee weer verkeerd!, tot dat hij de stempel van de Ambassade erop zette POEH EINDELIJK GOEDGEKEURD xD na de 18 kan ik hem ophalen poeh ook nog net op tijd voor dat ik weg ga.

me klamboe en alles is ook binnen gekomen =)

Nu nog even wat kleine dingetjes halen en dan ben ik er klaar voor!!

over ongeveer 23 dagen is het zo ver!! ZIN AAN!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3348

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: