Nog 20 dagen,,! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Nog 20 dagen,,! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Nog 20 dagen,,!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

07 Januari 2013 | Nederland, Barneveld

Yeahh,,

Eindelijk kan ik me visum ophalen over 2 weken! Poeh ook nog maar eens net op tijd ;O! want de 27ste ga ik gewoon al weg! Poeh het gaat zo snel. van de week werkkleding gekocht, ja dat moest natuurlijk ook nog maar dat is alvast binnen! paar broeken gekocht en wat shirtjes!!

En ik moet nog genoeg doen, 3 projecten afronden... herkansingen doen... kamer in barneveld opruimen.. alle spullen voor Zuid-Afrika goed in orde hebben voor dat de reis begint!

Over ongeveer 20 dagen stap ik rond 10 uur het vliegveld in om naar Johannesburg te gaan =) ooh ik heb er echt zoveel zin in he! Maar het is ook wel heel erg spannend natuurlijk!


Ik ben benieuwd hoe het gaat daar op Cango Wildlife Ranch.. als ik die foto's zie van de andere vrijwilligers wordt ik stiekem al heel erg jaloers dat ze daar al zijn maar ook erg blij en spannend dat ik daar ook over 3 weken ben.

natuurlijk ga ik daar ook uitjes maken, safari tochtjes, op olifant rijden en natuurlijk ook en beetje winkelen!

Ik kan echt niet meer wachten:D:D!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3338

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Juni 2013

Stage Zuid-Afrika,,!!!

Landen bezocht: